Yesterday!

Heeeeeej!
Igår var jag lack som få till en början men sedan blev jag glad som få c:
Börja med att jag jobba över en timma på resturangen, jobba från 9-16 får max jobba 6h.
fråga om jag fick gå när jag gjort klart allt o städat typ kl:15 sen gick dem igenom hela köket minsta lilla dammkorn pointera dem. Så var ganska arg där ett tag.
Arg trött och hungrig begav jag mig till hector o drog några cider blev typ påverkade fett snabbt typ fjortisfylla <3
Sen bestämde vi oss för att vandra vidare till stan, vi kom kanske 50-100 meter innan vi stanna på en pizzeria.
Sen gick vi till stadsparken o träffa Carro o co. och sen Arvid o Joaquinn, O sist men inte minst Johan magnus osv. 
tror jag ska låta Johan komma med ett mer utförligt inlägg senare.

dem bilderna jag hade sen igår. ^^
Skön grabb! v
~Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0