I´m back

Tja! 
Jag har varit död i en vecka lr två c: 
nu e jag tbx iaf ska sammanfatta lite av det jag gjort snabbt. 

Bland annat har jag haft många trötta dagar på jobbet, skar av mig en bit av fingertoppen en av dem.

Jag har även blivit biff med hjälp av ett fiskspel.

Finiskrök hos sofia.

Förlåt Sofia jag är ond ja vet men du bad om den ;)
Finisen Magnus mår.

Alkis-Sofia sitter o super....åter igen förlåt sofia.

Finisen Carro fyllde år


CAPSLOCK M&M, M haffar M och Markus har sin första kontakt med alkohol.

Var på hockey Sverige-Lettland med Hector!

Plocka på oss massa gratissaker


Långt fakking inlägg men det är typ det jag gjort.
ska bli bättre på att uppdatera puss på er finisar ska på tävling nu! ;)
~Joakim

Kommentarer
Postat av: Nn Yaryel

omg huuur ditt finger?! :O

HAHA awesome me gratis stuff!!

2012-05-19 @ 19:28:07
URL: http://climbingoverfences.blogg.se/
Postat av: Finisbloggen

De e latch man får ta det som en man

Jarrå alltid en tröst ;) Puss på dig <3

2012-05-22 @ 02:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0